Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Anna - 21 oktober 2012 18:52

Folk. Ja faktiskt idag har jag en rätt grinig dag. Var på Ikea och det var si så där 3000 personer för mycket i varuhuset. Blev alldeles yr och konstig. Jag har svårt för svärmar med människor:/
Ja ja de va en liten del bara av vad jag är less på. Jag tycker det är sjukt jobbigt med folk som gnäller å surar bara för sakens skull. Utan belägg lixom.
Aj aj stackars mig, oj oj oj hit å dit. Och jag har inget alla andra har allt osv. Nu säger jag inte att man ibland måste spy lite galla över saker. Men va fan inte hela tiden va? Om man som sagt inte har belägg för det. Jag menar att har man tex en kronisk sjukdom som gör galet ont har man rätt att gnälla.
MEN folk som har det bra.... Sluuuuuta.
Och om jag råkat säga nåt jävligt rakt och ärligt mot någon, tycker jag de är rätt töntigt att få en pik slängd tillbaka bara ett kort tag efter. Bara för att.... Jisses .....
Ja ja nog om det .... Jag ville bara gnälla av mig lite och de har jag rätt att göra:)
Nu e jag glad igen.... För min lilla söta Nicole har somnat på min arm ......

Av Anna - 21 oktober 2012 18:51

Folk. Ja faktiskt idag har jag en rätt grinig dag. Var på Ikea och det var si så där 3000 personer för mycket i varuhuset. Blev alldeles yr och konstig. Jag har svårt för svärmar med människor:/
Ja ja de va en liten del bara av vad jag är less på. Jag tycker det är sjukt jobbigt med folk som gnäller å surar bara för sakens skull. Utan belägg lixom.
Aj aj stackars mig, oj oj oj hit å dit. Och jag har inget alla andra har allt osv. Nu säger jag inte att man ibland måste spy lite galla över saker. Men va fan inte hela tiden va? Om man som sagt inte har belägg för det. Jag menar att har man tex en kronisk sjukdom som gör galet ont har man rätt att gnälla.
MEN folk som har det bra.... Sluuuuuta.
Och om jag råkat säga nåt jävligt rakt och ärligt mot någon, tycker jag de är rätt töntigt att få en pik slängd tillbaka bara ett kort tag efter. Bara för att.... Jisses .....
Ja ja nog om det .... Jag ville bara gnälla av mig lite och de har jag rätt att göra:)
Nu e jag glad igen.... För min lilla söta Nicole har somnat på min arm ......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards