Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Anna - 17 oktober 2012 22:07

En sak ni kanske inte vet om mig är att jag älskar att spela. Allt möjligt faktiskt. Allt från triss till bioshock....
Ska tillägga att vi har Xbox 360, ps 3, Nintendo Wii och psp hemma.
Några tv spels favoriter är tomb raider, resident evil, army of two och Sims 3.
Jag fick i dagarna veta att ett nytt army of two är på väg och det är jag sjukt nöjd över. Plus att jag redan förbokat nya tomb raider. Det lär blir ett bra tv spels år nästa år:)

Jag spelade nyss bingo på nätet d gick skit bra i början jag vann 290 kr men lika snabbt var dom borta:(

För övrigt saknar jag jobbet lite för jag och en jobbarkonpis spelar ett spel ihop. Men det har tagit en sån ruskans tid för att hon jobbar inte alltid då jag jobbar plus att jag vart och fortfarande är mammaledig nu suck det lär ta minst två år till innan vi är färdiga med det. Spelet är japansk skräck och riktigt otäckt måste jag säga. Fatal frame ( nånting nånting) butterflies...men sjukt bra. ...
Jaja lite om det har ni tips på bra spel eller vill att jag ska tips så hojta bara....

Vill direkt tipsa om pewdiepie på youtube som är gaaaalet rolig. En svensk snubbe som spelar och kommenterar samtidigt. Låter kanske trist men är som sagt sjukt rolig och han har över 2 milj prenumeranter de ni.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards