Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Till mamma

Av Anna - 24 april 2013 10:33

Tänk om ja kunde slå dig en signal nu.
Jag har så mycket att säga. Jag vill att du ska veta så mycket. Mycket går bra nu. Men också mycket har varit tungt och jobbigt. Jag behöver dig nu. Jag vill ha en kram. Jag behöver kloka ord. Jag vill höra dig skratta. Bara få höra dig. Jag vill att du ska se barnen nu. Mycket har hänt på bara ett par månader. Alex står med stöd, Nicole kämpar på med sin pott träning men pratar som en papegoja. Zebbe sliter i skolan och med puberteten.
Jag vill fråga om du tycker det blev fint hemma efter renoveringen. Jag vill ha ditt stöd i allt jag kämpar med att äntligen ta mitt körkort.
Jag behöver råd vad jag ska göra när mammaledigheten är slut.
Jag skulle ge min högra arm för ett möte elle samtal med dig nu.
Jag saknar sig så ofantligt mycket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 mars 2013 19:14

Yes jag har hittat en grej jag tycker är lite kul att fixa med. Det ska tilläggas att jag aldrig varit intresserad av smink å naglar å sånt . Men i vilket fall, jag bliv inbjuden i en grupp på Facebook nagellacks nördar. Ja fattade inte riktigt ...

Av Anna - 19 mars 2013 09:17

Ni vet säkert vilka jag menar. De som aldrig tappar kontrollen, som alltid har små morötter och annat nyttigt med sig i skötväskan, som har välkammade rena barn, sim bakar frysen full ned nyttigt mörkt bröd och ev bullar, som håller hårt på lördagsg...

Av Anna - 18 mars 2013 15:06

Ja det känns som söndag... Tung i huvet och off. Även om jag inte jobbar har dagarna olika känslor lixom... Segt... Vaknade 3 i morse undra om det kan ha något med saken att göra... Önskar inget mer än att dagen, kvällen och dagen i morgon går fort....

Av Anna - 16 mars 2013 10:44

Glida på en räkmacka ja ni hajar vad jag menar vissa har det andra inte.... Vissa har det så lätt för sig, allt rullar deras väg och saker blir aldrig svårt. Slumpen eller tur vem vet vad det handlar om egentligen. Saker bara händer, möjligheter dy...

Av Anna - 15 mars 2013 21:04

Hej hej... Vill du vinna en påse lösgodis? Ja va tusan ja har inte råd med några ipads, telefoner, datorer och annat...å dessutom vill jag inte att ni ska tro det är en bluff tävling. Grejen är att jag vill driva min blogg några steg framåt... Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards